Reklamy chwilówek nie dla dzieci

Jak informuje brytyjski Guardian, Wonga po raz kolejny znalazła się na cenzurowanym. Tym razem firmie dostało się za wyemitowanie reklamy. I nie chodzi tutaj o treść, a czas w którym została ona wyemitowana. Brytyjskiemu organowi nadzorującemu (Broadcast Committee of Advertising Practice) oraz Children’s Society nie spodobała się reklama, którą wyemitowano podczas trwania X Factor. Argumentacja jest taka, że program ten mogą oglądać dzieci, a obywatele wysp, który ma poniżej 15 lat nie powinni widzieć reklam firm z chwilówkami.

Jak skrupulatnie wyliczyli Wyspiarze, przeciętne dziecko ogląda 1,3 reklamy filmy chwilówkowej tygodniowo. Nie jest to dużo, zwłaszcza że brytyjskie dziecko spędza 17 godzin tygodniowo przed telewizorem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *